Jag är fast. Tobbe is the man.

image427

"Jävla latmask!"
Tobbe kommenterar sin rullstolsburne kompis som får lite hjälp under längdhoppet.

"Fan vad smalt"
Tobbe tittar på Stockholms smalaste gränd.

"Har ni ont i huvudet, era jävlar?"
Tobbe småsnackar med publiken under föreställningen av Macken.

"Kommer du från Finland, gubbjävel?"
Tobbe till grannen på bussen till Stockholm

"Jag tror att jag har fått eksem i mig"
Tobbe har fått invärtes problem.

"Jag har lite problem med tån. Den har gått sönder"

"Har du inget brännvin?"
Tobbe svarar på frågan om han vill ha fler köttbullar till middagen.

"Säg inte mot Arboga, för fan"
Tobbe frågar folk på campingen åt vilket håll Västerås ligger.

"Koskenkorva!"
Allmänt glädjetjut under friluftsdagen

"Micke, nu tar du bollen, annars jävlar..."
Peptalk med Micke som står i forbollsmålet

Kommentarer
Postat av: Fanny

"Fan vad smalt"
Tobbe tittar på Stockholms smalaste gränd.

HAHHHAA detta var nog det roligaste jag SETT! Seriöst, samma sak som när nån säger "Shit jag såg VÄRLDENS STÖRSTA blablabla" och man svarar, du vet "Oj jävlar. Det är stort." HAHA

2008-02-13 @ 16:35:25
URL: http://fannysen.bilddagboken.se
Postat av: johanna

HAHA, jag vet! Sjukt kul. Egentligen fattar jag ju inte grejen, varför det är kul liksom, för egentligen är det inte ens kul. Men whatever, det är ju klockrent. Jag skrattade seriöst HÖGT för mig själv när jag läste det :D

2008-02-13 @ 17:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0