Var är solen?

Jag är helt seriös; jag börjar få sol-abstinens. Detta tillstånd innebär ständig trötthet, noll lust att gå utanför dörren på min (mina) lediga dag (dagar), går ständigt klädd som en lodis hemma, ett tjurighets-veck mellan ögonbynen som inte verkat vilja jämna ut sig och oändligt många suckar. Nu när jag dessutom har införskaffat ännu ett par nya vår/sommar-dojjor från HM känner jag att våren måste komma. Snarast. När det blir vår blir allt mycket bättre, det brukar jag alltid intala mig själv. Våren innebär hopp. Ja, så länge det är soligt och någorlunda varmt såklart. En av de största anledningarna till varför jag älskar våren är att då slipper man stövlarna, jag har nämligen en grov kärlek till vår/sommar-skor. De senaste tre veckorna har jag köpt 4 par. Ni ser? Hemligheten är att köpa några av dem på REA; då slipper man få kron-ångest och tömt konto. Nu fattas det bara ett par Vans och ett till par Converse, sen är jag nöjd. Får vi hoppas.

Förresten, orka Hemköp-reklam i bloggen?

Kommentarer
Postat av: MiniJossan

känner igen mig.. Det blir rätt mycket att man hänger hemma, dricker te och går i myskläder... Men snart kommer nog solen tillbaka!

2008-02-05 @ 13:08:28
URL: http://minijossan.blogg.se
Postat av: johanna

Ja det får vi FAN hoppas! annars blir jag less. (:

2008-02-05 @ 14:39:28
Postat av: cicci

http://www.designadinblogg.se/

:)

2008-02-05 @ 20:16:54
URL: http://irran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0