YES

Det blev varken bio eller Mongolian Barbecue. Däremot blir det middag och O'Learys med Carro & Co! Imorn är jag ledig, igen. Skönt som fan att vara ledig en söndag. Det första Jonas sa var ungefär "Då väcker jag dig kl 08.00 med frukost på sängen, sen kan vi gå ut på promenad så tar vi med en termos med varm Oboy." Jag kände att det var en bra idé, men gärna 2 timmar senare. Minst.

Jonas - Jag har rakat snoppen. Igår.
Jag - Okej...?

Frågan är: vad ville han säga med det? Som om det skulle vara något ovanligt liksom. Men jag tackar och bockar, hår är otrevligt. I alla fall på... intima ställen.



Kommentarer
Postat av: Egoina

haha, nej vad sött. Då kommenterar jag igen! :D

2008-02-10 @ 22:41:22
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0