123.

YES, Jonas hittade min kamera i sin bil. Med andra ord; jag kommer inte behöva gråta mig till sömn ikväll. Känns jävligt skönt. Sjukt hur lättad jag blev när han berättade. Har känt mig som en typisk i-landsidiot och gnällt som fan över kameran, men skit i det, DEN ÄR INTE BORTA. Och det är inget random äckel som håller i den med sina svettiga fingrar, åh vad skönt.

Nu skulle jag helst vilja:

Vara ledig i 3 veckor men ändå få lön (i förskott och dubbel) så att vi kan åka på kärlekssemester till Thailand.

Få bästa lägenheten ever, eller okej, kanske inte , men kirra på något sätt.

Köpa en lott och vinna typ 37 mille. Skulle inte vara helt opassande.

Klippa mig och bli sjukt snygg i håret. Klippa upp översta, förlänga resten. Ha råd?

Att någon (i klass med Tomten)
knackar på dörren och ger mig en gigantisk påse med mina favoritgodisar.

Att mina lösnaglar håller i typ 1 månad, istället för en dag ^^ Vad fan gör jag med mina händer egentligen?

Att kameran skulle ligga precis bredvid datorn, där jag kan se den. Och kanske klappa lite också.





Kommentarer
Postat av: Carro =)

Uppdatering tack! =D

2008-01-04 @ 23:53:11
Postat av: pussy

Uppdatering GJORD :D

2008-01-05 @ 00:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0