Börjar det gå utför, månntro?

Ibland känner jag mig som en liten gumma (kärring), och inte alls som den 19:åriga tjej jag är. Jag har på senaste tiden lagt märke till att jag gör "gummiga" grejer, t.ex; blir tjurig och gnäller när det regnar ute, suckar djupt på morgonen (avsett vilken tid jag vaknar), blir sjukt irriterad på skrikiga/gnälliga barn, har häng-stjärt, är trött oavsett hur mycket jag sover, tycker att mat är för dyrt, använder alltför ofta gammaldags uttryck, blir förbannad när jag hamnar sist i en lång kö, gräver i plånboken i typ en halvtimme för att få upp 3 kronor när jag handlar för 33 och lämnar fram en hundring (allt för att slippa få småpengar tillbaka) och blir andfådd av att gå i långa trappor.

Bör jag vara orolig?

image376

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har fått ett större perspektiv på livet bara ;)

2008-01-21 @ 21:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0