Fredag = LEDIG.

Japp, du läste rätt. Imorn är jag ledig. Känns sjukt bra faktiskt. Hade tänkt att; sova ut, köra en tvätt, duscha, åka in till slöddertälje och klippa mig och sedan möta min man. Vi ska tydligen till Flen (?) och titta på en eventuell bil med hans kompis Gurra. Bara vi stannar på donken på vägen blir jag glad, annars kommer åka-till-Flen-för-att-kolla-bil-resan förmodligen kännas totalt värdelös. Men som sagt, lite cheesburgare eller annat onyttigt gör mig nöjd och icke-gnällig. Klippa mig, som sagt. Fy sate, jag är nervös. Hur ska jag göra? Hur ska jag få frisören att fatta? Jag hatar att klippa mig. TVÅ gånger i mitt liv har jag blivit riktigt nöjd efter ett frisörbesök, och det är inte okej att den siffran är så pass låg.

Lägger jag inte in bilder på mig själv de närmsta 2 månaderna från och med imorn så vet ni varför.

Fikade btw med Fanny ikväll, riktigt trevligt ♥ Non-Stop-Talking från 19.15-20.45. Bra jobbat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0