Fredag?

Fredag imorn, känns sjukt weired. Har mer en tisdags-stämning i kroppen, typ. Beror kanske på att jag har tillbringat största delen av de senaste 2 dygnen på toaletten, liggandens framför tv:n och på golvet mellan dessa två platser. I skrivande stund mår jag faktiskt bättre och imorn ska jag till jobbet - jag längtar. Jo, det är sant. Börjar ledsna på att sitta hemma som ett sär och inte göra ett skit som är bra för nån.

Btw så är min kamera fortfarande borta. Jag tänker tjata tills jag hittar den. Jag är förstörd inombords och kommer förmodligen gråta ikväll innan jag somnar. Jag är inte materialistisk - det råkar bara vara så att jag älskar (älskade?) den där kameran, det är allt. Orka om nåt random äckel springer runt med min kamera i sina svettiga händer och tittar på mina bilder?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0