Fredag.

Idag är jag ledig. Ledig ledig ledig. Skönt som tusan. Gick (som planerat) upp vid 10 och har hunnit med nästan allt som jag skrev i förra inlägget att jag skulle göra idag. Kvar har jag att; duscha, ta på mig anständiga kläder, sminka bort spök-likheten och äta något. Har inte ens käkat frulle än och klockan är typ halv två. Hela grejen med min aptit är rätt märklig faktiskt. Vi vet ju alla att jag är ätarN. Egentligen. Men de senaste 2 månaderna har det hänt något, varför vet jag inte. Jag äter mini-portioner, är nästan aldrig hungrig, äter knappt fast jag är hungrig (låter jävligt korkat) och är helt enkelt inte sugen. Det är nästan så att jag blir orolig. Allt detta har ju liksom resulterat i en hel del viktminskning - vilket egentligen inte är något jag strävar efter. Tydligast blev det när jag en dag häromveckan gick till bussen och plötsligt märker att min skärp (som alltid suttit stadigt på höften) faller ner. Likaså när brorsan kläcker ur sig "Fan vad skinny du har blivit". Något måste göras - och det är nu. Eller? Jag vet inte. I-landsproblem egentligen. Men jag gillare. Dumt.

Skräckblandad förtjusning.

Mina nya skor btw, heta som fan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, dom röda är hur snygg som helst! lust av avslöja var du köpte dem?

2008-02-07 @ 12:22:35
Postat av: Anonym

Oj, dom röda är hur snygg som helst! lust av avslöja var du köpte dem?

2008-02-07 @ 12:22:49
Postat av: johanna

Jag kan avslöja att jag köpte dem på Din Sko (:

2008-02-07 @ 14:13:27
URL: http://shutupandsmile.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0