gaaaah.

Jag har TRÅKIGT. Har varit ledig söndag-idag och jag börjar tro att det inte är min grej att vara ledig flera dagar i rad. Jag blir sysslolös och lat. Idag har jag hittills; vaknat 11.30, ätit frukost, grinat framför Rachel Ray på 3:an, kollat nåt himla skit-spel-program och nu sitter jag här. Igår såg jag framför mig hur jag skulle vakna runt 10.00, pigg som fan, äta en nyttig frukost och sen ta en långpromenad på någon timme. Har jag ens varit utanför dörren? Svar nej. Sitter fortfarande framför datorn iklädd randiga pyamasbyxor och ett linne. Osminkad och oduschad.

Men ikväll ska jag leka med Fanny, det ska bli nice. Och imorn ska min kära "svägerska" plocka fram sin proffs-kamera och ta proffs-bilder på mig, hon är sjukt bra på att fota. Och på torsdag ska jag fika med Elina.

Det finns hopp.


Kommentarer
Postat av: nathalie the master

du kommer att äga alla andra modeller i morn :D

2008-01-15 @ 14:20:12
URL: http://fishit.blogg.se
Postat av: johanna

haha, försöka går ju! :P

2008-01-15 @ 15:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0