Haha.

Av det förra inlägget att döma är min pojkvän en riktig fixare, och det stämmer faktiskt. Igår kväll/i natt har jag spytt som ett jävla monster, antagligen pga mensvärken som dök upp ganska exakt samtidigt. Idag har han; tagit mig till Konsum för att köpa vindruvor, sköljt dessa vindruvor och tagit loss dem från "kvisten" de sitter på och lagt samtliga i en skål, han har masserat både rygg och mensvärks-mage och lånat ut sina (största) kalsonger till mig då trosorna var obekväma. Idag har jag varit den mest eländiga människa ever. Jag har klagat och gnällt och tjurat och tyckt synd om mig själv, de flesta skulle nog ta på sig ett par öronproppar om de varit med mig idag. Men inte Jonas. Nyss klagade jag på att min vätskebalans i kroppen är för låg och att jag därför mår ännu mer piss. Vad sa han?

"Älskling, jag kan nog se till att höja din vätskebalans i kroppen om du vill, hehe, höhö".

Är han inte fööööör omtänksam? ;) Det tog en liten stund innan jag förstod det roliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0