Jag har tappat grejen...?

Det känns uppenbarligen som om jag har tappat grejen med att blogga. Ämnena kommer inte lika lätt längre, och jag har ingen lust att bli en sån som varja dag skriver om; vad jag har gjort, vad jag åt och var jag åt det, vad jag ska köpa, hur mycket det kostar och visa bilder på "dagens outfit". För är det något jag hatar så är det alla jävla människor som vareviga dag har med en "dagens outfit". Det finns inte ord för hur mycket jag hatar det, så vi lämnar ämnet. Att lägga upp bilder är kul, att se på andras bilder är kul, men att se 1 (eller snarare 40) bild/er som visas endast för att visa kläderna och sedan skriva var de är ifrån och priset? F u c k.  O f f. Att hitta ett ämne att skriva om var visst inte så svårt märkte jag nu, tack alla jobbiga människor, ni gör mitt bloggeri lättare.

Snart ska jag åka till jobbet, är trött som ett as. Känns mindre bra.

Kommentarer
Postat av: cicci

håller med !

2008-01-07 @ 12:34:48
URL: http://irran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0