Jag luktar lök.

Ja inte i armhålan, utan ur munnen. Det är ju sjukt hur länge lök-smak sitter kvar i munnen. Har haft en riktigt trevlig kväll med mamma (som jag förövrigt inte har träffat sen julafton, what's up with that liksom?). Först lite kolla-vad-folk-har-missat-att-köpa-under-julrean-shopping, sen middag på Waynes. Själv hittade jag en röd stor men framförallt mogen plånbok till ett riktigt fyndpris, ett par vantar och ett par strumpbyxor. Varför jag köpte vantarna och strumpbyxorna har jag ingen aning då jag faktiskt inte behöver något av det. Men ni tjejer lär ju veta hur det är med den saken; det är den da prislappen som först väcker ens intresse, sen tittar man vad lappen sitter på.

Men vadå, vantar och strumbyxor går väl alltid åt...? Kostar dom 29 respektive 16 kronor så känns det som en bra investering.

image362



Kommentarer
Postat av: Anonym

sötsak:* ge mig

2008-01-07 @ 21:17:27
Postat av: Johanna

... säger vem? 0.o

2008-01-09 @ 20:08:33
Postat av: Anonym

Spelar det någon roll?

2008-01-09 @ 21:04:35
Postat av: Johanna

Kanske inte.

2008-01-09 @ 21:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0