jallahej.

Mina fötter luktar ... dött. Typ. Att gå runt i samma plast-stövlar i ungefär 12 timmar kan ju inte vara bra någonstans. Det blir liksom helt sunkigt inne i stövlarna och fötterna blir fuktiga - av svett! :O Orka känna äckel-lukt från mina egna fötter liksom. Det är förihelvete vinter, på sommaren är det en annan sak. På sommaren är med mer OK att ha tå-bira, men inte i mitten av januari. Folk tjatar om att man "måste ha skinn-stövlar, för de andas nämligen mycket mer". Jo, tjena. Jag skulle fan stinka även om mina skor hade kostat 1000 :- mer än de gjorde. Att jag sedan är för kräsen för att kunna hitta ett par bra jobb-skor är ju en annan sak.

När det väl kommer till kritan får jag nog skylla mig själv. Trots allt.

image363

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0