Jordens äckel.

Det känns som om jag är längst ner på botten i ett 1 km djupt och mörkt hål. Det är en bra beskrivning av hur o-attraktiv jag är just nu. Ena lösnageln har lossnat, jag har små-svettats sedan jag vaknade, somnade med nyduschat hår igår vilket resulterar i total jävla katastrof dagen därpå, jag är klädd i mörkblå träningsbyxor och en t-shirt i strl L med en stor båt på som jag vann i 6:an, jag har inte en tillstymmelse till smink i ansiktet och jag är så blek att jag nästan ser grå ut. Seriöst, detta är inte stabilt.

Dags för projekt:

"jobba-mig-upp-ur-det-långa-hålet-genom-att-kirra-håret-och-sminka-mig-och-ta-
på-mig-normala-kläder-och-åka-in-till-stan-utan-att-skämmas"
. Good luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0