ledig.

Jag tar tillbaka hela grejen om att det "inte riktigt är min grej att vara ledig". Det är min grej att vara ledig. När kan man annars ägna en hel dag åt att: gå upp självmant runt kl 10, gå klädd i pyamasbyxor och en utsliten tröja, ha otvättat hår uppsatt i en alldeles för hög toffs, äta kakor och egenpressad juice till frukost, hets-äta ca 15 pez-paket (ni vet, de där små vita godisarna som är förpackade i små näst intill inbrotssäkra färgglada paket), ta ett random varmt bad, snusa non-stop, jobba på att lära sig göra nr.2 med öppen dörr och låta bli att gå ut i kylan.

Men det får inte gå överstyr. Två dagar i sträck räcker - annars blir jag galen och uttråkad.

image390

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0