Mölnbo...?

Nyårsafton blev en rätt random ikväll ändå. Middag hos Jonas moster där männen lagade maten, trerätters. Gott som fan. Åt mycket med tanke på att det enda jag hade ätit tidigare under dagen var en macka. Har lärt mig av tidigare erfarenheter att ska jag dricka så måste jag äta. Mycket. Annars kan det hända att jag spyr på alla, och det vill ju ingen.
Festen blev flyttad till Mölnbo (som jag inte ens visste fanns, lol), och 20 minuter senare var vi där och startade ölspelet. Kort i ord; Gurra däckade vid 22.00, jag och Jonas hade glitter i håret, jag var vin-drickarN, raketer, random äcklen, obligatoriska rita-på-den-som-däckar-först-momentet och sängdags runt 04.00. Jag och Jonas snodde naturligtvis päronens dubbelsäng och låste dörren.

Sover man i ett random hus får man åtminstonde se till att göra det med stil.

Bilder från gårdagens bravader hittar du på:

http://shutupandsmilee.bilddagboken.se/

och

http://jaatinen.bilddagboken.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0