morrn'

"Jag ska gå och lägga mig senast 21.30 ikväll! Seriöst; hem, äta, duscha, blogga, sova". Så sa jag till Jonas igår eftersom jag var trött som ett jävla ass hela dagen igår. Jo, tjena. Somnade väl runt 23.30, efter att ha pratat i telefon med min pratglade man. 23.30 är egentligen inte sent - jag vet det. Men jag är trött som fan och måste ju uppenbarligen göra något åt det. Sova, till exempel? Eller kanske börja träna nånting...? (HAHAHA.)

Ikväll ska jag lägga mig senast 21.30. Och då jävlar ska det sovas.



Kommentarer
Postat av: Fridah

Ha en superfin dag:)

2008-01-10 @ 08:47:20
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Fanny

Nej, det skall du ej!

2008-01-10 @ 14:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0