Stabil början på 08?

Vaknade (av mig själv) kl. 09.45. Min buss till jobbet gick 09.10. Börjar jobba 11.00. Befinner mig i Hölö där bussarna inte går 1 gång i halvtimmen. Jag jävla försov mig! Ringde jobbet, "Jag har panik, jag försov mig, men jag kan komma in till 11.45." Perfekt, alla nöja och glada. Sätter mig på toan, inser att jag förmodligen har blivit magsjuk. Chansar och går till bussen, vänder tillbaka. Ringer jobbet "eller nej, jag kommer nog inte alls, för jag tror jag är magsjuk". Kul att höra. Pappa kommer snart och hämtar mig, jag känner inte för att spy ner alla på bussen just idag. Planerar idag att: ligga i soffan och kolla på tv, dricka Cola, gå på toaletten och antagligen spy.

Dettta kommer bli ett underbart år.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bobo då :O stackars ^^

2008-01-02 @ 16:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0