TREVLIGT.

Nu börjar min helg. Eller rättare sagt; för 2 timmar och 10 minuter sedan började min helg. Är ledig imorn! Har planerat att: gå upp senast 10.00, städa mitt rum inkl. dammsugning, duscha, rensa bland alla miljoner prylar i min alltför stora garderob... ja, det var nog det enda. Hoppas att åtminstonde hälften blir gjort, annars får jag skämmas. Kvällen ska jag spenderna med min kära mor, det var alltför länge sen. Vitt vin, film, mys-middag och popcorn - känns som ett jävligt lovande upplägg ♥

Finn det egentligen något bättre än detta; du har spanat in en väska som från början har kostat 399:- men som nu kostar 249:- på REA. Du har haft jordens beslutsångest angående om du ska ha en röd eller en svart. Du går dit ett par dagar senare för att få arslet ur vagnen och bestämma dig. Då ser du den - skylten! "Halva reapriset" Lycka. Total fucking lycka. Så, vad gjorde jag? Jag köpte båda; en röd och en svart för priset av en. Kärlek. Just det, 2 par sommarskor blev det också, 50 spänn/par. Jo ja tackar ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0