Update.

Märklig dag. Märkligt bra dag och märkligt underlig dag. Slapp sitta och mumla för mig själv på bussen imorse, jag fick den stora äran att mumla med Carro istället. Det är faktiskt mer givande att ha någon på sätet bredvid som man kan prata med, framförallt nu när mina mp3-batterier är slut och jag alltid glömmer att köpa nya. Finns det något jag hatar så är det att behöva sitta på en buss, med massor av främmande människor, som pratar om främmande saker med sina (för mig) främmande bekanta. Sate vad jag hatar det. Varför tar jag inte bara körtkort nån jävla gång? Fan vad arg jag blir. Har jag däremot mina mp3-lurar instoppade i öronen blir resan betydligt trevligare. Då kan jag mima till låtarna i smyg och tänka mig muskvideos i skallen; i vilka jag är med, förstås.

Just det, Carro var världens sötaste idag. Vi hade rast samtidigt (jobbar i samma varuhus), och vad gör hon? Kommer med en freakin' Nogger-glass till mig som jag pressar i mig på ca 3 minuter. Är det någon som kan läsa tankar, ja då är det fan hon. Hjärta dig alltså.


Min kamera är hittad. Johanna ♥ Kamera

image361

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0