Ledig dag (?)

Detta är min lediga dag. Trots detta underbara faktum är jag redan vaken - varför? För att jag bestämde mig för att ta det tidiga tvättstugepasset (7-11, som jag iofs ändrade till 8-12). Varför fattade jag då detta uppenbart korkade beslut? För att jag annars hade sovit fram till elva, segat till tolv och sedan tvättat. Med andra ord dragit ut på hela dagen och slösat bort den. Typ. I mina ögon är det moget att ta tillvara på dagen (gå upp tidigt för att tvätta tex) så därför gjorde jag det. Dessutom måste jag dammsuga, raka benen och diska lite.

Senare sticker jag till mormor och morfar och äter, solar och äter bullar. Efter det åker jag och Jonas till hans mormor och morfar och äter, solar och fikar. (Bra sysselsättningar för en ledig dag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0