So...

Plötsligt är man "gräs-änka" i en vecka framåt. Jag som knappt kan (vågar) sova själv liksom, good luck. Lär bli en vecka av The Sims-nätter, vin, sallader (orka laga ordentlig till en) och Sex & The City. Låter i och för sig rätt mysigt när jag tänker efter. Man har ju hört att det är "nyttigt och bra" att vara ifrån varandra ett tag då och då, och vi får väl se om det stämmer.

Idag ska jag träffa Carro, hade tänkt att hon får hjälpa mig att färga håret. Problemet är att jag fortfarande inte har bestämt mig för vilken färg. Köra på svart, som vanligt? Eller ha i massa blont och sedan svart i det? Eller strunta i det bruna och vara blond ett tag bara för att det är så-inte-jag-egentligen? Hur som helst lär vi gå ut ikväll. Ut ut ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0