SOL SOL SOL.

Sjukt bra dag. Började redan igår kväll när Claes och Emelie kom hit och åt tacogratäng, drack öl & vin och spelade tv-spel. Alla fyra vaknade upp imorse, skapligt slitna. Gick ner till maren och åt sallader under träden, sedan hem igen. Efter det åkte jag och Jonas till stranden på Mörkö och solade och hade det allmänt gött. Och nej, jag badade inte. Slutade hos Jonas mormor och morfar där vi fick middag och hängde med hans familj. Nu är vi hemma i Södertälje igen.Att jag jobbar hela helgen och det ska vara ca 30 grader under hela tiden jag jobbar - det är en annan femma. Förbannad jävla femma.

Har insett att få saker får mig så förbannad, uppspelt och irriterad som tv-spel. Helt sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0