Spännande!

Det hände en rätt random sak under min lunch igår. En kille kom och frågade efter mig, så jag gick ut för att se vem det var. "Jag känner fan ingen som heter Fredrik" tänkte jag medan jag lämnade min sallad. Det visade sig att han var en fotograf som har handlat av mig ett par gånger. Han gick rakt på sak och förklarade att han ska ha en foto-utställning och han vill ha med bilder på mig där. "Typisk rocktjej" fick jag höra. Fick hans kort och ska återkomma till honom i helgen. Tycker det låter skitkul! Får dessutom egna bilder sen, förstorade om jag vill. Detta kommer ske i nästa vecka i så fall.

Men nu är det så att jag ska spekulera kring hur jag vill att bilderna ska se ut. Var de ska tas, vad jag vill ha på mig, smink, allt. Jösses.

Kommentarer
Postat av: fannybannybajs

fyfan vad kul!! pussipuss

2008-07-09 @ 16:21:17
Postat av: johanna

ja eller hur! skitcoolt ju. (:

2008-07-09 @ 22:21:42
Postat av: elina

haha det är ju fredo. pelles polare..;D

han fotade pelle idag :)

2008-07-10 @ 23:10:48
URL: http://elinacorrenti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0