Torsdag (?)

Vaknade för en kvart sen av att pappa ringde. Nu vid närmare eftertanke har jag ingen aning om varför han ringde, jag var nämligen i ett halv-dött tillstånd. Jag tror i alla fall att vi kom fram till att han och Wille (lillebror) ska åka till Willys om ett tag och att han ringer när de är på väg så jag kan göra mig iordning. Har dock en känsla av att jag inte hinner raka benen, äta stor frukost, sminka mig och fixa håret innan dess. Fan, jag orkar inte resa på mig.

Igår blev jag och sambon (!) sugna på att "bränna pengar", så vi kilade ner till H&M där vi (jag) plockade ihop en rejäl hög kläder åt honom och jag sade vänligt men bestämt att "jag går inte härifrån om du inte köper något". Sagt och gjort. För min del blev det en skitsnygg kjol med hög midja och korslagda hängslen, en kajalpenna och en mys-dress. Sedan bar det av till Rusta (där man omöjligt kommer ut tomhänt). Godis, tändare, tops, lypsyl och andra livsödvändiga ting.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :) Njut av solen nu när den väl är framme ;D

2008-07-10 @ 10:22:49
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :) Njut av solen nu när den väl är framme ;D

2008-07-10 @ 10:23:25
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0