BINGO!

Bärbar dator + mobilt bredband, kan det bli bättre? Nästan inte faktiskt. Back in the real world liksom. Himla bra söndag idag. Vaknade vid elva (av att mamma kom) sliten, aningen bakfull och svårt ofräsch. (Jag, inte mamma). En halvtimme senare var vi på väg till Rusta där jag köpte städ-grejor (gör vågen nu för fan). Efter det åkte vi till Sturehovs slott (?) och åt lunch i den soliga slottsträdgården. (Skönt att andas lant-luft). Sedan bar det av till Ikea, kom hem 350 :- fattigare, men sådär löjligt shopping-glad som jag nästan tror att bara vi snopp-lösa människor kan vara. Vattenkanna, mattor, vaser, sitt-dynor, gardinhängare (?) och annat smaskigt. Efter det - hem och städa. Städa utav bara helvete. Gjorde allt utom det mest nödvändiga - dammsugningen.

Äh, det finns ju en mogondag också. Jag tror (hoppas) att inte dammråttorna hinner börja leva under natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0