... en månad senare.

Svar nej , vi har fortfarande inte skaffat dator & bredband hem till lägenheten. Lathet eller snålhet - jag är osäker på den fronten. Jag menar, dator har vi ju egentligen, men inte inkopplad. Att skaffa bredband är antagligen inte så krävande som jag har fått för mig, och antagligen kommer inte hela månadslönen behöva gå åt just detta, även om det känns så. För er om undrar så har hela flytt-grejen gått utmärkt, och jag kan upplysa er om att jag inte har behövt äta nudlar en enda gång. (Thank god/pappa/Jonas).

Har även hunnit vara en vecka på Santorini (Grekland) sen sist. Det var awesome. Maten, vinet, kärleken, solkrämen (och pengarna) flödade. Såg Sverige-Grekland-matchen där nere, roligt var det. Framförallt med tanke på att jag och Jonas var de enda svenskarna på hela baren. (Bilder på hela resan på bdb, "shutupandsmilee".)

Ska så snabbt som möjligt fixa datorn och bredband, sen jävlar.

Kommentarer
Postat av: elina

elina tipsar: SNO AV GRANNEN. hahaha. funkar utmärkt.



ps. boken var skitbra! ;)

2008-06-24 @ 23:02:09
URL: http://elinacorrenti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0