South Park.

Det finns  ju få program som är i klass med South Park. Ok, det skulle möjligtvis vara Simpsons då, men det är knappt. Dåligt tecknat, hjärn-döda röster, sarkasm så det skriker om det, ironi och totala dissningar av dagens samhälle. Med andra ord; alldeles lagom kvällsunderhållning. (Näst efter en mini-hunk iklädd endast byggarbyxor som vandrar omkring i lägenheten, förstås). Sen ska vi inte ens gå in på DHW, Sex and the City, Extreme homemakeover och Scrubs. Det mina vänner, det är tv när det är som bäst. Gråt, skratt och en lagom dos av sån där medelklass-svensson-tycker synd-om-men-gör-inget-åt-det.

Nu sitter jag i soffan, har tända ljus, en alldeles jättesöt pojkvän i sängen och South Park på tv:n. Ibland är det svårt att hitta något att klaga på. (Om man bortser från disken i köket, dammet i hörnen och hårstråna på badrumsgolvet).

Kommentarer
Postat av: JL

Family Guy är annars jääävligt kung!!

2008-07-03 @ 17:31:25
Postat av: Kebab

fan JL, ere in du som bor på dalgatan?

2008-07-04 @ 14:41:51
Postat av: JL

Vem vet.. vad tror du? :)

2008-07-06 @ 19:13:37
Postat av: Anonym

Klart jag vet att du bor där?

2008-07-07 @ 16:50:00
Postat av: JL

Ja men du verkar vara säker på din sak när du skriver med ett frågetecken i stlutet :P hahaha



Och nej.. jag bor inte på dalgatan.. vart ligger det? ;)

2008-07-11 @ 18:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0