You do it well.

Är det bara jag som har en tendens att alltid gå upp tidigare än jag behöver? Hur jag än bär mig åt har jag alltid minst 45 minuters död-tid att spendera innan jobbet på morgonen. Visserligen är det rätt skönt att bänka sig framför tv:n eller sitta vid datorn på morgonen, för det ger en känsla av ledighet. Men vem försöker jag lura? Går jag däremot upp senare lyckas jag på något sätt sminka mig, klä på mig och äta frukost snabbare än vanligt och har likförbannat massa tid över som jag hade kunnat sova bort.

Men, bättre tidig än sen, trots allt.

None

Kommentarer
Postat av: irran

Haha, nej jag brukar också göra det. Varför inte sova istället? :P

2008-07-04 @ 21:12:10
URL: http://irran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0