eeew.

Jag tror att mina stövlar börjar ruttna inifrån, seriöst. För det första läcker de in vid tårna, och för det andra jobbar jag (som sagt) i dem. Att detta inte är bra fick jag (ännu en gnågn) bevisat för mig igår när jag tog av mig stövlarna när jag kom hem. Satan i helvete. Stövlarna är en sanitär olägenhet och fortsätter detta utveckling kommer de bli ett hot mot samhället, eller åtminstonde mot dess invånare/kunderna. Jävlar alltså. Men dom är snygga och jag är dum-snål, så jag tänker promt använda dem tills det blir varmare. Möjligtvis kan jag sträcka mig till att använda vår-skor på jobbet, men that's it. Jag vill trots allt inte ta död på kunderna.

Har redan hunnit göra dagens goda gärning; tömt och plockat i diskmaskinen. Gud vad jag är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0