GE MIG.

Förresten, jag kan verkligen inte sluta fantisera om att ta hål i läppen. Jag vill vill vill, men vore inget smart drag med tanke på mitt jobb. Deppigt som satan. Funderar på att försöka stilla mitt begär en aning genom att ta ett till hål i örat, de nuvarande två känns som ett för lite. Inte i ovan-delen dock, för det kan lätt se lite slynigt ut. Men bredvid något av dom som redan finns liksom. Ja, så får det nog bli. Kanske.

Min pappa tror antagligen att jag kommer se ut
såhär om ett par år om jag gör som jag vill.
Men du kan vara lugn pappa, jag lovar.

image465

Kommentarer
Postat av: Jessica

HJÄLP!

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-03-14 @ 22:35:30
URL: http://pessicaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0