RUNK

Blev en lugn kväll trots allt, efter mycket om & men. Var kanske ett bra val med tanke på att jag inte varit långt ifrån döda-mig-för-jag-orkar-fan-inte-mer-tillstånd bakom kassan idag, och grinig dessutom, blandat med övertrött jävla fjanteri. Inte ok. Därför bör jag kanke inte gå här och deppa över att drömmen om en kväll full av dans, öl, vin, skratt och cigg förblev just en dröm; jag borde istället se detta som ett ypperligt tillfälle att lägga mig tidigt, kolla melodifestivalen och göra andra må-bra-saker (?)

Det är inte så jävla lätt dock när det enda jag har på näthinnan är mig själv med ett glas vitt i ena handen och en cigg i andra.

image460




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0