Tatuering.

Jag var med Carro idag när hon tatuerade sig. Jag överdriver inte när jag säger att jag var mer nervös än vad hon var, även om min uppgift mest bestod av att sitta bredvid, pepp-talka och serva med godis och festis (som av någon anledning bara råkade hamna i min mun hela tiden). Hur som helst, det var hur coolt som helst och Carro var stenhård. Har en känsla av att det inte kommer se lika coolt ut den dag jag ligger där på britsen. Vår dag/kväll efter detta har mest bestått av pasta, Guitar-Hero, en b:ig gammal film, vin (för min del), prat och 3 påsar godis.

Jag vill tatuera mig. Varför har jag en känsla av att jag är för feg? ^^

Kommentarer
Postat av: nath

Om jessica Molin klarar det så varför skulle du inte göra det?:D

2008-03-21 @ 09:43:03
URL: http://fishit.blogg.se
Postat av: johanna

10 poäng till dig Nathalie. ^_^

2008-03-23 @ 13:25:15
Postat av: jownie

hahahaha ;d vilken jämnförelse (:

2008-03-23 @ 17:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0