The day after.

Dagen efter utgång kan nog klassas som några av de bästa dagarna, trots allt. Okej, första timmen brukar inte vara någon höjdare. Huvudvärk, o-uppredda missförstånd och tjafs, en inkorg full med skumma sms och allmän ångest.  Men när man väl har duschat, druckit 3 glas vatten, svalt en Ipren och ätit frukost brukar dagen-efter bli en riktig höjdare. Idag t.ex: Långsam promenad i det fina vårvädret, ostbågar och godis och allmänt bakis-mys. (Bakfylla har en tendens att påverka kroppens hormoner på ett... lustigt sätt, har jag märkt).


Kommentarer
Postat av: jonis!

aww baby, förlåt för alla skumma sms >_

2008-03-17 @ 15:39:03
Postat av: Lisa

Halla Pussy!
Hoppas allt ar bra med dig! Jag och dillen kommer ju hem nu over pasken, och tankte att vi alla kunde kaka middag tillsammans eller nagot liknande i veckan! Du kan val kolla med som andra hur dom jobbar och sa! Puss puss

2008-03-17 @ 16:22:35
Postat av: Johanna

HEJ LISA! (: Ja, men det låter ju skit-trevligt! Vilken dag kommer ni hem och hur länge stannar ni? Jag hade tänkt vara i Mariefred onsdag-fredag morgon, är nämligen ledig ons+torsdag. Kanske på torsdag? Hör av er! :D

2008-03-17 @ 19:48:45
URL: http://shutupandsmile.blogg.se
Postat av: Lisa

Vi kommer hem fredag den 21 mars på kväll/natten, och stannar i sverigen tills den 30 mars (söndag). För oss passar de bäst om vi ses i veckan, jag förstår inte om du menar att du är ledig dom dagarna denna vecka eller den som kommer haha!

2008-03-17 @ 20:04:17
Postat av: johanna

Okej! Ja men det är ju rätt länge så då lär vi ju hinna ses! (: haha, jag är ledig dom dagarna DENNA vecka, men är säkert ledig nånting nästa vecka också, men ni kan väl höra av er när ni kommer hem? :D

2008-03-17 @ 21:03:08
URL: http://shutupandsmile.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0