Candyland.

Ibland kan jag drabbas av ett enormt godis-behov. Exempelvis efter middagen, när jag är grinig, när jag och sambon har sexat, you name it. Och då är det inget lätt behov som går att stilla med nått jävla äpple eller en kopp thé, nej nu talar vi om starkare grejer än . Typ jag-är-fan-beredd-att-gå-i-en-timme-till-willys-för-att-få-godis. Som tur är finns det en videobutik ca 1 minut från porten, så jag slipper ju gå till Willys. Det var mer för att ni skulle förstå hur illa behovet kan vara. Nyss tillexempel. Låg som gud skapade mig under täcket, drabbades av snask-behov, kastade på mig kläder, drog ner mössan över halva ansiktet och gav mig ut i kylan. Nu, 5 minuter senare, sitter jag i soffan, nöjd som få med en godispåse bredvid mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0