Hallelujah.

Perfekt söndag. Vi steg ur sängen vid 10 och bestämde oss för att åka en sväng till Nyköping. Varför det blev just Nyköping vet jag inte, men jag har bara varit där en gång och vi ville se nåt nytt. En trevlig bilfärd i höst-solen och när vi väl kom fram undrade vi varför i helvete vi hade åkt till Nyköping. Detta var innan vi upptäckte att det faktiskt fanns ett centrum med normala butiker och innan vi insett att affärerna visst hade söndagsöppet, men att de öppnade kl 12. Jag var hungrig som fan (som vanligt) så det första vi gjorde var att sätta oss på ett café där jag tröck i mig en räksallad. Sen gick vi runt ett tag och kikade (jag köpte ett tv-spel!) och sen åkte vi hem. Hemma röjde vi sate med dammsugaren, disktrasan och diskborsten, så nu är det rent och fint och tända ljus överallt. Och jag har nyfärgat hår. Och det är Ensam mamma söker om 10 minuter. Och vi har godis. Och Fanta. Och är mätta på Pringles. Livet leker <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0