hold my heart.

       
Just nu gillar jag:

  • Clementiner. Klementiner? Små jävla apelsiner. De ska vara alldeles lagom muka, söta och lättskalade.
  • Det ca 3 cm tjocka lagret snö på marken.
  • Att ha linne. Utan bh. Sånt man ägnar sig åt innanför hemmets väggar.
  • Svartvinbärs-thé. 2 sockerbitar, ingen mjölk. Eller jo, det beror på.
  • Alla dessa julsaker vi har köpt och samlat på oss och som står i källaren och bara väntar på att få ställas fram.
  • Lösnaglar. Det är så fint. Så sofistikerat. Så moget.
  • The Sims Deluxe. Återigen; guds gåva till mig.
  • Kontakt med kära vänner som jag inte sett på alltför länge.

Men jag gillar inte:

  • Att datorn stänger av sig själv då och då.
  • Att tvätta klockan 8 på morgonen.
  • Blondinbella och hennes försök att lägga upp sitt förbannade skryt på smyg-diskreta sätt; hon lyckas inte. Och hennes jävla "otroligt" och "mums". Dra åt ***
  • Folk som pratar i mobil och inte bryr sig ett skit om mig bakom kassan. Inte en blick, inte en nick, inte ett tack, inte ett piss. Jag hatar sånt. Total brist på respekt och hyffs.

Kommentarer
Postat av: Klara

Du använder laptop när du gamear eller hur? Att den stänger av sig beror nog på att den är överhettad. Sitt vid ett öppet fönster så tror jag inte det kommer hända lika ofta. Men dra på dig en filt, fucking freezing utomhus :p

folk som pratar i mobilen i kassan är jäkligt irriterande, totally agree.

2008-11-21 @ 17:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0