PISSTVÄTT.

Många saker gör mig förbannad. En av dem är detta med tvättstugan. Det händer rätt ofta att jag planerar in ett tvättpass i huvudet och sedan planerar resten av dagen utifrån tvätt-tiden. Typ, "jag tvättar mellan 10-13, sedan dammsuger jag, handlar mat och sedan ska jag kolla på tv heeeela resten av dagen. Huvudsaken är att jag får sovmorgon liksom". Tror ni inte att jag blir förbannad när jag väl går ner i källaren för att boka tiden? Då har nån tagit ett jävla pis-pass; 11-16. FEM TIMMAR. KLOCKAN ELVA. Vad gör man då? Bokar från 16 och går och hatar hela dagen i vetskap om att jag måste tvätta senare? Eller bokar 8-11? Det blev det senare alternativet.

Nu måste jag alltså gå upp innan 08.00 på min lediga dag. Detta känns inte helt okej och jag är förbannad.

Kommentarer
Postat av: Klara

Hur kan man boka in så många timmar? Är det inte bestämt hur länge man får vara där per gång? Vi får fyra timmar i taget :/

2008-11-21 @ 17:17:54
Postat av: johanna

nej, det står typ att man ska försöka hålla sig till 4 timmar, men man måste inte... :P

2008-11-22 @ 15:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0