...and it hurts with every heartbeat.

Igårkväll drog jag och pappa till Heron City, vi käkade och såg Step Brothers. Orden fuck, ass, fucking och cock har jag aldrig hört under en och samma film, någonsin. Jag tyckte den var riktigt rolig och satt och skrattade hela tiden, men anade att pappa skrattade för min skull (eftersom jag valde film) och egentligen tyckte att den var riktigt löjlig. Så var inte fallet. Ungefär i mitten säger han "fan, vilken underbar film". Say whaaat? Okej, det är nu bevisat; jag vet vem har har fått min sjuka humor ifrån.

Skön arbetsdag idag, 12-19.15, helt perfekt. Och imorn ska jag gå på Systemet för första gången, känns lite häftigt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0