Back on track.

Jag - Haha, kolla Egoinas sida. Hon är ju så jävla rolig.
Jonas - Ja, folk gillar ju sånt där, jag säger ju det.
Jag - Vadå? Vad menar du?
Jonas - Ja, men när folk skriver om sina pojkvänner i bloggen. Och hennes sida är ju snygg och sådär...

Men älskling, om jag skrev om allt kul/sjukt/konstigt/larvigt du gör skulle folk tro att jag är tillsammans med en efterbliven 3-årig apa.

Förövrigt hade jag & mamma en riktigt skön semester, bortsett från att magen började krångla redan kvällen innan vi åkte. Att stoppa fingrarna i halsen på en flygplanstoalett var ingen behaglig upplevelse. Flygrädsla, illamående och för lite mat gjorde att jag mådde helvete när jag kom hem. När jag kom hem hade jag knappt ätit någonting vettigt på 2 dygn (knappt på hela veckan) och ordagrant skakade. Min mage som är van vid att ta emot många diverse saker varenda dag mådde med andra ord inte så bra. Detta resulterade i att jag var hemma från jobbet både igår och idag. Har tvingat i mig fruktsoppa, riskakor, knäckebröd och tacos(!) till middag för att tänja ut magsäcken till normal storlek. Jag har fan jobb-abstinens. Imorn är det dags att inta min kära plats på Akademibokhandeln igen!





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0