Bra eller anus.


BÄST JUST NU.

1.
Trevlig onsdagskväll med sambon. Först middag med vin på Cesars',
sen karaokekväll på Stanleys där även Fanny befann sig!
2. Mörka höstkvällar i soffan, tända ljus och té.
3. Idag tänker jag inte göra mycket bortsett från att spela Sims och tv-spel.
Ok, jag ska diska också. Och ta en promenad, om det inte börjar regna dvs.
4. Jag har bestämt mig för att börja rita/måla! Måste ha någon slags hobby.
5. Elvis-serier. Jag har t.o.m. köpt en seriebok!
6. Jag fyller år om 10 dagar, sånt är ju alltid trevligt.

SÄMST JUST NU.

1.
Jag borde tvätta idag, men jag vägrar. Det får bli nästa gång jag är ledig.
2. Mitt hår. Vad ska jag göra med det? Färga allt svart? Färga allt brunt?
Blondera underhåret? Klippa mig?
3. Vita väggar i hela lägenheten. Måste ringa hyrsvärden och fråga om vi
får måla en fondvägg i brunt/beige eller nåt.
4. Vaknade av en chock 08.45 av att någon började "trimma" buskarna
nedanför huset med något som lät som en freakin' motorsåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0