HIPP HIPP HURRA!

"Vad är det för en daaag? Är det en vanlig daaaaag? Nej det är ingen vanlig dag, för det är bobos födelsedag, HURRA HURRA HURRAAAAA!" Ja, idag är det min födelsedag. Jonas kallar mig bobo, därav sången. Har varit en mkt trevlig dag (: Har varit hos mamma i Mariefred och firat med den sidan av släkten. Frukost på sängen, god mat, skinande sol, långpromenad, tårta, presenter och annat trevligt. Plötsligt känner jag mig faktiskt en aning mognare, det känns så. Men en dålig sak är att jag inte längre kan skylla på "äh, vi tonåringar är ju sådana", för jag är vuxen nu. Oh lord.

Vad fick jag då? Än så länge: Armani-parfym, t-shirt, spa-dag med Jonas, orkidé, blommor, en flaska champagne, en skiva, en resa av mamma (inkl.allt, åker om ca 2 veckor), euro till resan och en egen sockervadd-maskin! Förstå hur coolt det är? Jag råkar ju vara ett riktigt sockervadd-fan så det var ju helt fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: Fia

GRATTIS!!!!!!!!!!!

2008-10-12 @ 19:21:35
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: iiran

GRATTIS :D :D:D :d :d

2008-10-13 @ 12:59:19
URL: http://takeashower.blogg.se/
Postat av: Berri

Grattis gumman :)

2008-10-13 @ 20:45:46
Postat av: Klara

Hahah OFTA man har en sockervaddsmaskin!! :D

2008-10-14 @ 22:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0