Jag andas din luft och du min.

Åååhh vad mycket nytta jag ska göra imorn, seriöst. Jag har gjort en liten plan över morgondagen i huvudet:

* Vakna kl 9
* Gå ur sängen 9.30
* Pappa kommer med fika/frukost
* Flytta alla små-saker från de ställen de inte ska vara till de ställen där de ska vara.
* Kanske gå och köpa ägg så jag kan göra muffins i mina nya silikon-muffinsformar.
* Putsa köksbordet. Att ha ett köksbord med glas-skiva är inget att rekomendera.
* Diska dagens middagsdisk.
* Göra en total-rensning i min garderob, och då menar jag to-jävla-tal. Ut med allt, sortera, in med endel,
   ner i förrådet med annat.
* Senare på kvällen (kanske) gå på bio med pappsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0