Jag, svår?

Som ni säkert vet vid det här laget fyller jag 20 på söndag. Jonas kom hem från jobbet för ett tag sen och beklagade sig över hur svår jag är att köpa presenter åt. Detta grundade han på det faktum att jag inte är mycket för "fina smycken", ni vet äkta grejer som kostar en mindre förmögenhet och som man bör ha på sig typ jämt. T.ex. små söta & diskreta halsband som liksom alltid sitter runt halsen. Jag tycker sånt är skit-tråkigt och försvarade mig med att ett specifikt halsband inte passar till allt jämt. Hellre 3 par örhängen från Ur&Penn än 1 par dyra och tråkiga från någon guldsmed liksom.

Sammanfattning: jag fattar inte. Jag är antagligen den enklaste personen i världen att handla åt. Ge mig några coola nagellacker, enorma örhängen, en parfym och en cool t-shirt. Jag, svår? Nej, jag skulle inte tro det. Jag är skitlätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0