Listskrivarn'

För allas skull (ok, mest min egen) tänker jag göra en liten lista på grejer som är riktigt bra, mitt i eländet liksom. Jag gillar listor, de är så... tydliga.
  • Jag har bästa pojkvännen. Han kliar mig i huvudet på kvällarna, skriver söta lappar, kallar mig Bobo, lagar ofta middag, har en fantastisk liten rumpa, luktar gott och vill alltid sova sked.
  • Det är inte långt kvar till jul. Känns spännande; första julen i lägenheten! Göra egna julkort, pynta, köpa gran, baka.
  • Vi bor i en riktigt fräsch lägenhet med bästa läget.
  • Mina vänne är riktigt fina.
  • Jag ska tvätta imorn, vilket innebär att jag äntligen kan börja använda alla sköna trosor igen.
  • Jag är brun.
  • Snart ska jag försöka få i mig godaste soppan ever; currysoppa från Kelda.
  • Jag har så förstående och gulliga kollegor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0