Man ska inte döma...

Det är ju imponerande vilken människo-kännare man blir av att jobba i affär, helt sjuk. När en person går in genom entrén kan jag med 90% säkerhet avgöra om personen 1, Vet vad den vill ha och vart det finns. 2, Inom loppet av 5 sekunder kommer fråga efter en särskild bok/specifik vara eller 3, Inte har något särskilt mål med vistelsen utan tänker ta en runda och se hur det slutar. Vissa människor sänder t.o.m. ut så starka signaler att man redan innan de frågar vet vilken typ av bok de kommer fråga om; deckare, roman, biografi eller böcker till barnbarnen. Allt handlar egentligen om hur snabbt de går, vart de har placerat blicken, om de ser vilse ut eller i vissa fall hur de framstår rent fysiskt - typ klädstil. Nästan skrämmande, dock väldigt intressant.

Imorn kommer bli en typisk lodis-dag. Tvätta, städa, diska, äta B&J direkt ur paketet och kolla ruttna tv-program. Allt kommer jag göra iförd den typiska hej-jag-har-mens-så-snacka-inte-med-mig-för-jag-kunde-inte-bry-mig-mindre-utsyrseln mjukisbrallor, Bridget Jones-trosor och en alldeles för stor t-shirt.

Fan vad fräsch jag kommer vara.

Kommentarer
Postat av: Klara

Låter asnice! Glöm inte att skriva ett inlägg också, I'm fucking addicted. Blondinbella kan slänga sig i väggen

2008-10-09 @ 00:40:13
Postat av: johanna

Haha, fan vad KUL :D och ja, hon kan slänga sig i väggen, med huvudet före.

2008-10-09 @ 10:35:05
URL: http://shutupandsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0