Morrn'

Det är inte ofta det händer att jag blir glad över att det är totalt piss-väder när jag vaknar. Men idag är en sån dag! Eftersom jag redan igår bestämde mig för att inte gå utanför porten idag så känns det bara bra att det är grått och regnigt. Är det soligt får man ju nästan lite dåligt samvete och fan-vilken-lodis-jag-är-ångest om man håller sig inne hela dagen. Som grädden på moset har jag varit vaken till&från under hela natten pga mensvärkshelvetet. Vaknade sista gången kl 04.00 och grinade (nästan) ihjäl mig, tog en alvedon & en ipren och satt i soffan typ en halvtimme. (Gör ondare när jag ligger ner). Mitt i alltihop kom jag på att jag har en ris-kudde som jag värmde i micron och tillslut somnade jag med den på magen.

Ja, ni killar. Vad har ni att gnälla om, egentligen? Det är ju frågan.

Kommentarer
Postat av: jonas

Pungvred, svidande urinrör x)

2008-10-09 @ 18:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0