Pyamasbrallor?

Nog för att jag inte är särskilt insatt i mode (jag är mer för den personliga stilen), men när blev det okej att gå stan i pyamasbyxor? Någon måtta får det ändå vara, det tycker t.o.m. jag. På väg hem från stan (kort sträcka) hann jag se två killar som hade på sig byxor som skulle kunna förväxlas med pyamasbyxor. Lite pösigare, flanell-aktiga, rutiga, snören i midjan, och flerfärgade. Jag kunde inte låta bli att på mitt disktretaste sätt glo som fan, för jag trodde allvarligt talat att det var pyamasbyxor. Efter ungefär 2 minuter ser jag ännu ett par pyamasbyxor - på ännu en kille. Dessa var vinröda/svarta/vita.

Personlig stil - absolut!
Pyamasstil - inte ok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0