SOCKERVADD.

Hur cool kände jag mig inte igårkväll när jag satt på vardagsrumsgolvet och gjorde min egen sockervadd? Alltid kunna göra något åt plötsligt sockerbehov, för strösocker har vi ju alltid hemma. Det är ju helt fantastiskt. I övrigt har det varir en rätt seg, men trevlig dag. Ovanligt lugnt på jobbet, och det är faktiskt rätt tråkigt. En grej som känns rätt sjuk är att jag och mamma om ca en och en halv vecka befinner oss på en (förhoppningsvis) solig strand låååångt härifrån. Och jag som brukar börja packa typ 3 veckor innan jag åker nånstans, jag har ingen aning om vad jag ska packa. Bikini? Nu? Det känns ju riktigt skumt. Men skönt ska det bli, det vill jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0