STRIPPARN'

Jag höll ju allvarligt talat på att skratta i-jävla-hjäl mig när vi kom hem från Skärholmen idag. Jonas glömde ta på sig ett skärp innan vi åkte så hans brallor har glidit ner då&då under hela dagen. När vi kom hem gick vi från bilen med händerna fulla av påsar och när vi kommer in i trapphuset glider de ner. Och ner. Och ner. Slutar med att han står med kassar i ena handen och försöker få fram hem-nycklarna ur fickan, med byxorna vid knäna. Där stod han helt lugn i kalsonger med lysande vita lår. I trapphuset. Jag var inte många cm från att ramla nedför trappen i rena skratt-spasmer.

Att åka till Skärholmen en lördag, när man kommit hem från en vild natt i Sthlm vid 03.30 på morgonen är inte världens bästa idé. Men trots allt var det värt det: jag köpte mjukisbrallor, muffinsplåt & andra bra-att-ha-saker på LagerHouse och småpyssel på Panduro. Har nämligen tänkt göra egna julkort i år igen, för tro det eller ej, jag har en konstnärlig och kreativ sida inom mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0